Oldal kiválasztása

Életedben a tinédzserek 40 unciás kulacsot kértek karácsonyi ajándékként?

Azt hiszem, a válasz igen.

Ha nem, akkor előfordulhat, hogy a TikTok-ot elárasztották azok a videók, amelyeken az emberek rózsaszín és piros poharakat bélyegeznek a Target üzletekben.

Akárhogyan is, a Stanley márkájú italkészletek ma már mindenütt jelen vannak a közösségi médiában. Ha kíváncsi arra, hogy miért olyan fontosak ezek az óriási vizes palackok, olvass tovább.

Nem a híres Stanley Kupáról beszélünk

Nem arról az óriási ezüsttrófeáról beszélünk, amelyet a Nemzeti Jégkorong Liga csapatai nyernek meg minden évben. Ez a Stanley Kupa.

A szóban forgó hordozható poharak óriási oldalfogantyúkkal és műanyag szívószálakkal ellátott szigetelt poharak, amelyeket a 111 éves Stanley márka gyárt.

Ezek alapvetően csak kényelmes (és nagy) vizes palackok. A legnagyobb eladási pontjuk a kis talp, amely belefér az autós pohártartóba, valamint a forgatható fedél, amellyel órákig hidegen tarthatják az italokat.

A Targethez hasonló üzletekben tucatnyi színben kaphatók, a klasszikus semleges árnyalatoktól a divatos rózsaszín és zöld színekig, vagy online megrendelhetők a Stanley weboldalán, ahol testreszabhatók szöveggel vagy képekkel.

Ár szempontjából általában 35 és 45 dollár között mozognak, mérettől és stílustól függően.

Miért látod ezeket a hatalmas vizes palackokat mindenhol?

A Stanley 1913 óta létezik, amikor az alapító, William Stanley Jr. „egyesítette a vákuumszigetelést az acél szilárdságával”, hogy megalkossa az első Stanley márkájú palackot. a cég honlapja szerint.

Noha a márka azóta évtizedek óta népszerű, a Stanley 40 unciás poharai tavaly januárban értek el új szintre, amikor elkezdtek megjelenni a népszerű TikTok videókban vagy befolyásolók kezei között.

A hype nem lassult.

Novemberben egy nő terjedt el a közösségi médiában, miután felfedezte, hogy leégett az autója, benne a Stanley poharával – és a benne lévő jég megmaradt.

Stanley ezután több csészével ajándékozta meg és egy vadonatúj Mazda járművel.

Az eredeti videót azóta több mint 92 millió alkalommal nézték meg.

A TikTok a múlt hónapban robbanásszerűen nőtt a Stanley-poharak népszerűsége

A „Kids Getting Stanley Cups for Christmas” keresési kifejezés több tucat videót eredményezett több mint 32,2 millió együttes megtekintéssel.

Sok ilyen klipben gyerekek és tinédzserek láthatók sikoltozva, sírva, és átölelik családtagjaikat, miután megkapták az egyik 40 unciás poharat.

Úgy tűnik, hogy a kupák 2024-ben sem mennek sehova.

A hétvégén rózsaszín és piros Stanley poharak jelentek meg a Targetben Valentin-nap alkalmából.

Különféle TikTok videók mutatják meg a vásárlókat, akik berohannak a helyi üzleteikbe, hogy megvehessék őket, miközben a háttérben hallhatóak az alkalmazottak, akik korlátozzák a megvásárolható poharak számát.

A Stanley képviselői nem válaszoltak a Business Insider termékeikkel és a legutóbbi videóikkal kapcsolatos megjegyzéskérésre.

Tehát igen, a Stanley poharak tartósak

Több munkatársunk is megerősítheti, hogy órákig hidegen tartják az italt.

Aranyosak is, és amint azt a fiatalokból álló nem hivatalos rajongói klub is bizonyítja, rendkívül divatosak.

De végül is ezek csak igazán nagy vizes palackok.

Olvass tovább