Oldal kiválasztása

6 Közösségi Média Tartalmi Stratégia, Amelyek Az Ismeretlentől Egy Megbízható Hatósággá Tesznek

Magadnak egy szakértővé válásának kialakítása a közösségi médiában megfélemlítő lehet, de megvalósítható a megfelelő tartalmi stratégia és elkötelezettség révén.

Szeretnéd felépíteni a hírnevedet mint egy megbízható hatóságot az iparágadban? Az alábbi hat stratégia segítségével megtanulod, hogyan hozz létre segítő és vonzó tartalmakat, és hogyan építsd fel a bizalmat a célközönségeddel, hogy megbízható információforrásként lássanak téged. Ezek a stratégiák segítenek neked több követőt szerezni, és végső soron megbízható hatósággá válni a területeden. Készüljünk el!

Stratégia #1: Hozz létre tartalmakat, amelyek bemutatják a valós munkádat

Ez egy magától értetődő stratégia, de sok szakember érzi magát bűntudatosan, hogy magukat népszerűsítik a közösségi médián, mert azt gondolják, hogy tolakodónak vagy szükségleteknek tűnnek. Azonban kreatív módok vannak arra, hogy bemutasd a szakértelmét, amelyek magabiztossá teszik, amit megosztasz.

Esettanulmányok: Használd a történetmesélés erejét az esettanulmány-posztokban, és mutasd be az ügyfeled transzformáló útját. Milyen fájdalmas problémáik voltak, hogyan kerültél a képbe, és hogyan oldottad meg őket?

Háttérsztorik: Oszd meg sneak peak-jeidet a folyamatodból, kihívásaidról és sikereidről, amint dolgozol egy projekten. Ez a tartalom egyedi perspektívát nyújt a munkádról, és segít egy személyes kapcsolat felépítésében a követőiddel.

Visszajelzés kérése: Közvetlenül posztold a munkádat a közösségi médián, és kérj visszajelzést az közönségtől. Ez a tartalom helyzetbe hoz téged, hogy nem tolakodónak tűnsz, hanem őszinte visszajelzést keresel. Az olvasók kíváncsian fogják megnézni a munkádat.

Stratégia #2: Tartson élő AMAs (ask me anything sessions) adásokat

Nincs jobb módja annak, hogy bizonyítsd a szakértelmedet, mint élő szakaszokat tartani, amelyekben válaszolsz a kérdésekre. Az emberek szeretnek kapcsolatba lépni olyan szakértőkkel, akiknek gyakorlati tapasztalata van az adott területen. Az emberek számára értékes forrásnak tekintenek, ha rendelkezésre állsz a kérdéseikre válaszolva.

Hetente egyszer tarthatsz élő AMA-kat. Tájékoztasd a közönségedet, hogy melyik napon lesz a következő élő szakasz, és így valószínűbb, hogy csatlakozni fognak, kérdéseikkel a kezükben. Idővel ez a gyakorlat dominóhatást vált ki az irányításod alatt, és egyre több ember áramlik feléd az iparágadban. Ez segít abban, hogy szakértőként pozicionálod magad, közösséget építs a márka körül, és lehetőséget teremts a kevéssé ismert, de kritikus problémák feltárására a piacodon.

Stratégia #3: Fojtsd el az iparágadra vonatkozó általános tévhiteket

Minden iparágban vannak előfeltevések és hiedelmek. Mutasd be, hogy mi az, amiben nem értesz egyet, hogy érdekes tartalmat hozhass létre. Itt van néhány ötlet.

Készíts egy tévhiteket eloszlató sorozatot: Dedikálj közösségi média posztokat arra, hogy lerombold az iparágadban leggyakrabban előforduló tévhiteket. Ez lehetővé teszi, hogy oktassad a közönségedet, és hosszú távon bizonyítsd a szakértelmedet.

Mutass alternatív megoldásokat: Kínálj egyedi megoldásokat a leggyakoribb kihívásokra és problémákra az iparágadban. Mutasd meg az embereknek, hogyan lehet jobban, gyorsabban és olcsóbban megoldani ezeket. Ez azt mutatja, hogy képes vagy gondolkodni a dobozon kívül, és egyedi bepillantást nyújtasz a közönségednek.

Használj humor: A tévhitek lerombolása nem kell, hogy komoly legyen. Ha a tartalmadhoz hozzáadunk egy kis humort, az megfogóbbá és emlékezetesebbé teheti a közönséged számára. Legfontosabb, hogy személyiséget kölcsönözz a már …..

Stratégia #4: Oszd meg buktatóidat, hogy mások elkerülhessék őket

Az emberek szeretik olvasni a sebezhetőségeidről és hibáidról. Segít nekik egy pillantást nyerni a személyes oldaladról. Ez a tartalom típus az olvasóknak bepillantást enged arról, hogyan kerülhetik el a hibákat és hogyan érhetnek el jobb eredményeket törekvéseikben.

Hangsúlyozd, hogy mit tanultál az élményedből és hogy hogyan segítette a fejlődésedet és az előrelépést. Ajánlj tanácsokat másoknak, akik ugyanazon az úton járnak. Segíts nekik tisztán látni, mit kell pontosan gondolni és tenni a problémák megoldása érdekében.

Stratégia #5: Készíts útmutatókat és mutasd meg a mély szakértelmét

Az „útmutatók készítése” a közösségi média tartalmaként hatékonyan növeli az interakciót a célközönséggel és bemutatja a szakértelmét az adott területen. Minden „útmutató” bevezetővel kell kezdődnie, amely bemutatja a megoldandó problémát és az elvégzendő lépések áttekintését. Miután elkészült, hangsúlyozd azokat az előnyöket, amelyeket az egyes lépések elvégzése eredményez.

Győződj meg róla, hogy az útmutatóid részletesek, könnyen érthetőek és cselekvésre ösztönzőek. Ez a stratégia bemutatja a mély tudásodat a témában, ami növelheti az interakciót és végül több minőségi követőt hozhat a tartalommarketing erőfeszítéseidhez.

Stratégia #6: Jövőbeli trendek és előrejelzések

Az előrejelzések erősítik az angažáltságot a közösségi médiában, adnak betekintést az új vagy változó trendekbe, vagy kreatív spekulációkat kínálnak az iparág jövőjéről. Készíts tartalmakat a jövőbeli trendekről és fejlesztésekről/technológiákról az iparágadban. Ez segít neked abban, hogy előrelátó szemléletet alakíts ki és pozícionáld magad mint gondolkodó vezető.

Ez a tartalomforma egyedi vonzerejével rendelkezik: rákapcsol a szélesebb olvasótábor kíváncsiságára és vágyára, hogy többet tudjon a ismeretlenről, ami élénk beszélgetéseket és érdeklődést szít. Természetesen a közösségi médiában a jövőbeli trendekre vonatkozó előrejelzéseket óvatosan kell kezelni, hogy követőid higgyenek a jövőbeli tartalmad hitelességében.

Néhány jövőbeli tartalom lehet:

  • Ötletek arról, hogyan készülhet az iparágad a jövőre
  • Az új fejlemények megjelenése és hatása az iparágadra
  • A véleményed arról, hogy mi lehet a jövő.

Összegezve

Az elismertség és a bizalom megszerzése szakértelmed terén nem történik azonnal, de ezek a hat közösségi média tartalmi stratégiák sokat segíthetnek az utadon. Most itt az ideje, hogy kiválaszd, melyik tartalomstratégiát szeretnéd elsőként bevezetni.

A fenti stratégiák használata a legjobb eredményeket fogja hozni a szakértői vezető szerepében, de ne ess kétségbe. Kezdj kicsiben, az egyik vagy két stratégiával és építsd fel onnan. Az eredményeket idővel látni fogod, ha az eltérő platformokon következetesen vagy.

Melyik stratégiát szeretnéd elsőként kipróbálni? A döntés a kezedben van!