A Tesla vezető tervezője, Franz Holzhausen egy interjúban megemlítette az induktív töltési technológia terveit.

Az igazi Tesla módra megjelenik egy A cég szóvivője hogy véletlenül megerősítette, hogy a cég olyan technológián dolgozik, amely vezeték nélküli töltés jövőbeli modellek segítségével induktív technológia lehetővé kell tennie, azaz egyfajta vezeték nélküli energiaátvitelt.

A főtervező belülről beszél

Sajtóközlemény helyett finoman, egyben közölték az információkat Interjúrészlet Jay Lenóval (a Tonight Show korábbi műsorvezetője) említette. A Tesla vezető tervezője, Franz Holzhausen azt mondja: „Dolgozunk az induktív töltésen. Már nem is kellene csatlakoztatni semmit. Egyszerűen áthajt a garázsban lévő padon és elkezdi tölteni.”

Ez a kijelentés alátámasztja azt a feltételezést, hogy a Tesla valóban használni fogja ezt a technológiát. A vezeték nélküli töltéssel kapcsolatos találgatások akkor merültek fel, amikor a Tesla egy tavaly márciusi befektetői napon prezentációt tartott Töltőpad bemutatott. Ez is ott volt Képvázlat az a.-n látható Tesláról mat garázsban parkolt.

Számos jel utal arra, hogy a Tesla a jövőben vezeték nélküli töltési lehetőséget kínál majd. Ez az újítás a Tesla tervezett esetében is így lehet “Szórakoztató helyszín”egy Amerikai étkező és mega töltőállomás kombinációja, legyen így. Az induktív technológia megszüntetné a parkolóhelyek és a potenciálisan veszélyes és csúnya parkolóhelyek szükségességét A kábel elavult készítsenek.

A korábbi próbálkozások közepesen sikeresek

De nem ez az első eset, hogy egy elektromosautó-gyártó ilyen irányú terveit fejezi ki. Már 2018 Kilépés BMW a Pilot program vezeték nélküli töltéshez és Genesis motor hasonló elvet tesztelt Dél-Koreában az év elején. Egy problémák sorozata Ez azonban lelassította a vezeték nélküli induktív töltési technológia széles körű elterjedését. Ellentétben az okostelefonokkal, amelyek könnyen elhelyezhetők a megfelelő pozícióban a vezeték nélküli töltéshez, az elektromos autókat be kell vonni a legnagyobb pontossággal parkolt le válik.

A járműveket vezeték nélküli töltéssel is fel kell szerelni Kiegészítő komponensek legyen felszerelve. Ez hozza további súly önmagával, ami viszont Az elektromos járművek lehetséges hatótávolsága súlyosan érintett. Minden extra gramm lehet Csökkentse a futásteljesítményt. Továbbá a sebesség jelenleg induktív töltéssel is Rendkívül lassú, amint azt a BMW és a Genesis pilótatesztjei mutatták. Továbbra is látni kell tehát, hogy a Tesla milyen gyorsan hajtja végre terveit.