Oldal kiválasztása

A ruhaüzletek indítása bonyolult és időigényes lehet. A franchise azonban lehetővé teszi, hogy egy jól bevált modell segítségével gyorsan elinduljon. Ha a ruházati kiskereskedelmi üzletágba szeretne beszállni, íme néhány lehetőség, amelyeket érdemes megfontolni.

Mi az a ruházati franchise?

A ruházati franchise olyan kiskereskedelmi vállalkozások, amelyek ruházati cikkeket és kiegészítőket árulnak. Független franchise-vevőkkel lépnek kapcsolatba, hogy új helyszínekre terjeszkedjenek.

20 Ruházati Franchise lehetőség

  • OLVASS TOVÁBB: Tekintse meg Franchise útmutatónkat

A divatipar 2024-ben

A divatipar drámai változáson ment keresztül az elmúlt években, főként az online vásárlás irányába. Sok vásárló azonban továbbra is értékeli a személyes élményt, különösen a ruhafelpróbálás előnyei miatt. Sok vásárló a fenntarthatóságot is értékeli divatválasztásában, beleértve a használt cikkek vásárlását is.

Miért érdemes megfontolni a ruhaüzletek franchise-át és a kiskereskedelmi üzleteket

Ha ruházati franchise-okat keres, amelyekkel kapcsolatba léphet 2024-ben, íme néhány fontos előny, amelyeket érdemes megfontolni:

  • Szerezzen be bizonyított üzleti modellt: A kiskereskedelmi üzletek tulajdonlása kockázatos lehet. A franchise modellek azonban bevált modellt kínálnak beépített árképzéssel, marketinggel és még sok mással, hogy növeljék a siker esélyeit.
  • A helyi közösség kiszolgálása: A ruházati franchise-ok általában a belvárosi területeken vagy üzleti negyedekben találhatók. Ez lehetővé teszi, hogy aktív részese legyen közösségének.
  • Élvezze az aktív és társasági környezetet: Az alkalmazottak és a vásárlók egész nap jönnek-mennek a kiskereskedelmi franchise-ból. Emiatt ideális munka azok számára, akik szeretnek talpon lenni és emberekkel kommunikálni.
  • Fedezze fel a divat iránti szeretetét: Ha érdekli a divat, a ruházati franchise-ok lehetővé teszik, hogy kedvenc ruháit és kiegészítőit raktáron tartsa.
  • Maradjon a népszerű trendek előtt: A ruházati kiskereskedelmi vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a trendekkel, hogy az ügyfelek érdeklődjenek a raktári cikkek iránt. Ha érdekli a divatos divat, ez ideális módja annak, hogy minden nap többet tudjon meg.

20 Ruházati Franchise lehetőség


Kisvállalkozási ajánlatok


Kritériumok, amelyeket a kisvállalkozások tulajdonosainak figyelembe kell venniük a ruházati franchise-lehetőségek értékelésekor: Módszertanunk

A potenciális franchise-vevőket a ruházati kiskereskedelmi szektorban a sikeres vállalkozások felé tereljük, meghatározott kritériumrendszert alkalmazunk. Ezek a kritériumok a ruházati franchise sikere és fenntarthatósága szempontjából kulcsfontosságú szempontokra összpontosítanak. Minden kritérium egy 1-től 5-ig terjedő skálán van értékelve, ahol az 1 a legkisebb, az 5 pedig a legnagyobb fontosságot jelöli a felülvizsgálati folyamatunkban:

  1. Márkaelismerés és divattrendek
    • Fontosság: 5
    • A márka piaci ismertségének erőssége és az aktuális divattrendekhez való igazodása kritikus fontosságú. Egy erős márka vonzza az ügyfeleket és növelheti az eladásokat.
  2. Kezdeti beruházás és folyamatos költségek
    • Fontosság: 4
    • Felmérjük a franchise elindításának költségeit, beleértve a díjakat, az üzlet felállítását és a raktárkészletet, valamint a folyamatos működési költségeket, mint például a bérleti díj, a rezsi és az alkalmazottak bére.
  3. Minőség és termékválaszték
    • Fontosság: 5
    • A kínált ruházati cikkek és kiegészítők minősége és sokfélesége kulcsfontosságú a széles ügyfélkör vonzásához és az ismétlődő üzletek ösztönzéséhez.
  4. Képzés és támogatás a franchise-adótól
    • Fontosság: 4
    • A franchise-adó által biztosított képzés, támogatás és erőforrások szintje, beleértve az értékesítési képzést, a marketing segítségnyújtást és a készletkezelést, kulcsfontosságú a franchise-vevő sikere szempontjából.
  5. Piaci kereslet és célközönség
    • Fontosság: 5
    • A megfelelő franchise és helyszín kiválasztásához elengedhetetlen a célpiac keresletének megértése, beleértve a demográfiai adatokat és az ügyfelek preferenciáit.
  6. Hely- és területelemzés
    • Fontosság: 4
    • A javasolt helyszín(ek)ben rejlő lehetőségek és a franchise-adó területi jogokra vonatkozó politikája nagyban befolyásolhatja a franchise sikerét.
  7. Marketing és márkaépítés támogatása
    • Fontosság: 4
    • A franchise-adó országos és helyi marketingben nyújtott támogatása, valamint a márkaépítésben és az üzletek kialakításában nyújtott segítség fontos a vásárlók vonzása és megtartása szempontjából.
  8. Ellátási lánc és készletkezelés
    • Fontosság: 4
    • A hatékony ellátási lánc menedzsment és a hatékony készletellenőrzés létfontosságú a termékválaszték fenntartásához és a költségek kezeléséhez.
  9. Nyereségesség és a befektetés megtérülése
    • Fontosság: 5
    • A jövedelmezőség lehetősége és a befektetés várható megtérülése, figyelembe véve az olyan tényezőket, mint az értékesítési teljesítmény, a haszonkulcsok és a piaci verseny, kulcsfontosságú pénzügyi szempontok.
  10. Fenntarthatóság és etikai gyakorlatok
    • Fontosság: 3
    • A fenntarthatóság és az etikus gyártás iránti növekvő fogyasztói tudatosság révén az ezen értékek iránti elkötelezettséget tanúsító franchise-ok vonzerejét növelhetik.

Ezen kritériumok alkalmazásával arra törekszünk, hogy a potenciális franchise-vevőket olyan ruházati franchise-lehetőségek felé tereljük, amelyek nemcsak életképes üzleti modellt kínálnak, hanem igazodnak a piaci trendekhez, a vásárlói preferenciákhoz és a kiskereskedelmi divat legjobb gyakorlataihoz.

20 Ruházati Franchise lehetőség

Legjobb ruházati franchise kisvállalkozások tulajdonosai számára

Ha olyan kiskereskedelmi franchise-okat keres, amelyek ruházati cikkeket és kiegészítőket árulnak, íme néhány fontolóra vehető lehetőség.

1. Platón szekrénye

Platón szekrénye egy divatos ruhákra szakosodott viszonteladó üzlet. A Winmark Brands által üzemeltetett cég rengeteg márka ismertséggel és lehetőségekkel rendelkezik azok számára, akik több helyen szeretnének vásárolni. A használt ruházatra is nagy a kereslet a piacon, különösen az ár- és környezettudatos fogyasztók körében. A kezdeti befektetés 275 000 és 350 000 dollár között változik.

2. Apricot Lane Boutique

Apricot Lane egy butik, amely divatos női ruhákat kínál. A cég exkluzív vásárlókat, saját szoftvereket és exkluzív területeket kínál. Az indulási költségek körülbelül 150 000 dollártól kezdődnek, így ez egy viszonylag megfizethető franchise.

3. Mocskos gazdag

Mocskosul gazdag egy hírességek által ihletett divatmárka, amely több országban is megtalálható. A kezdeti befektetés körülbelül 115 000 és 250 000 dollár között mozog.

4. Ruhamentor

Ruhamentor kíméletesen használt női ruhákat vásárol és ad el. Képzést biztosítanak és segítséget nyújtanak a kiskereskedelmi beállításokhoz. Az indulási költségek körülbelül 250 000 és 360 000 dollár között mozognak.

  • OLVASS TOVÁBB: 50 kisvállalkozási ötlet a Fashionista számáras

5. Flip Flop üzletek

Flip Flop üzletek Alkalmi lábbeliket és strandruhákat kínál a legjobb márkáktól. A márka több mint 82 helyszínével az egyik legjobb franchise lehetőség a tengerparti életmódot kedvelők számára. A kezdeti költségek körülbelül 125 000 dollártól kezdődnek.

6. Style ráadás

Style Encore egy használt női kiskereskedelmi franchise, amelyet a Winmark Brands üzemeltet. Bevált modellt és rengeteg rendelkezésre álló területet kínálnak az Egyesült Államokban. A tipikus indulási költségek körülbelül 275 000 és 350 000 dollár között mozognak.

7. Uptown Cheapskate

Uptown Cheapskate egy trendi viszonteladó ruházati franchise egy gyorsan növekvő márkával. Rengeteg terület áll rendelkezésre, és a teljes befektetés 301 579 és 491 579 dollár között mozog.

8. TaylorMarie’s

TaylorMarie-é egy pop-up butik idősebb nők számára. A franchise-vevők otthonról dolgozhatnak, élvezhetik az idő szabadságát, és csak 103 650 és 173 600 dollár között fektethetnek be.

9. Pro Image Sports

Pro Image Sports engedéllyel rendelkező sportruházatot és alkalmi ruhákat kínál a bevásárlóközpontokban és a szülővárosi üzletekben. A költségek nagymértékben változnak, körülbelül 100 000 USD és 500 000 USD között, a választott modelltől és helytől függően.

10. Volt egyszer egy gyermek

Volt egyszer egy gyermek egy gyerek viszonteladó butik, amelyet a Winmark üzemeltet. A márka ruházati cikkeket, játékokat és különféle kellékeket forgalmaz, mindezt a nagy piaci kereslet résében. A kezdeti bolti költségek 275 000 és 350 000 dollár között mozognak.

20 Ruházati Franchise lehetőség

11. Kid to Kid

Kid to Kid egy másik viszonteladó üzlet, amely főleg gyerekruházatra összpontosít. A kezdeti befektetés 347 200 és 542 100 dollár között mozog.

12. Mainstream Boutique

Mainstream Boutique egy divatmárka saját divatos női ruházati termékcsaláddal. Az üzletek költségei 170 000 és 310 000 dollár között mozognak.

13. Nagy béka

Nagy Béka egy egyedi pólók üzletág, állandó raktárkészlettel és alacsony rezsivel. A kezdeti befektetés 182 904 és 253 041 dollár között mozog.

14. Azonnali lenyomatok

Azonnali lenyomatok egy másik egyedi póló és nyomtatási franchise, amely csapatokkal, vállalkozásokkal és magánszemélyekkel dolgozik, és amely rendkívül jövedelmező üzleti modell és célpiac lehet. Több modell is elérhető, a teljes területektől az újraértékesítésig. A költségek változnak, de legalább 100 000 dollár likvid eszközökre lesz szüksége.

15. fab’rik

A fab’rik egy divatos divatmárka, amely üzleteket, valamint személyes stílus- és divatbemutatókat vagy különleges eseményeket kínál. A kezdeti költségek 120 000 és 200 000 dollár között változnak.

16. Barebone munkaruha

Barebone munkaruházat ruházatot kínál a szakmabeli szakemberek számára olyan vezető márkáktól, mint a Carhart és a Dickies. A költségek 345 000 és 393 800 dollár között mozognak.

17. Bijoux Terner

A Bijoux Terner egy nemzetközileg elismert női ruházati és kiegészítő márka, amelynek üzletei és kioszkjai különböző városokban találhatók. A franchise-tulajdonlás kezdeti befektetése 255 850 és 546 850 dollár között mozog.

18. Gyerekkert

Gyerekkert az NTY Franchise Company által működtetett előkelő, gyerekeknek szóló viszonteladó üzlet. A kezdeti befektetés 212 500 és 326 500 dollár között mozog.

19. Bradoria

Bradoria egy New York-i székhelyű melltartó-fitnes franchise. Ez egy viszonylag kis lánc, jelenleg hat üzlettel. Így a költségeket és a támogatást minden új üzletnek fedezni lehet.

20. Gap, Inc.

Gap, Inc. számos népszerű globális márkát üzemeltet, köztük a Gap-et, az Old Navy-t és a Banana Republic-t, amelyek mindegyike erős márka ismertséggel és támogatással rendelkezik. A cég nemzetközi szinten tapasztalt kiskereskedelmi üzletemberekkel dolgozik együtt. A költségek és a folyamatok márkánként és helyenként igen eltérőek.

Franchise név Leírás Kezdeti beruházás Átlagos éves értékesítés
Platón szekrénye Divatos viszonteladó üzlet márka ismertséggel 275 000 – 350 000 USD 900 000 dollár
Apricot Lane Boutique Női divatbutik exkluzív vásárlókkal 150 000 USD+ 450 000 dollár
Mocskosul gazdag Hírességek által ihletett divatmárka globális eléréssel 115 000 – 250 000 dollár 600 000 dollár
Ruhamentor Kíméletesen használt női ruházati kiskereskedő 250 000 – 360 000 USD 800 000 dollár
Flip Flop üzletek Alkalmi lábbelik és strandruhák franchise 125 000 USD+ 450 000 dollár
Style Encore Használt női kiskereskedelmi franchise 275 000 – 350 000 USD 850 000 dollár
Uptown Cheapskate Növekvő trendi viszonteladói ruhafranchise 301 579 – 491 579 USD 750 000 dollár
TaylorMarie-é Pop-up butik idősebb nők számára 103 650 – 173 600 USD 300 000 dollár
Pro Image Sports Engedélyezett sportruházat és alkalmi ruházat 100 000 – 500 000 USD 800 000 dollár
Volt egyszer egy gyermek A Winmark Brands által üzemeltetett viszonteladói butik gyerekeknek 275 000 – 350 000 USD 950 000 dollár
Kid to Kid Gyermekruházatra szakosodott viszonteladó 347 200 – 542 100 dollár 700 000 dollár
Mainstream Boutique Női ruházati márka divatos ruhákkal 170 000 – 310 000 dollár 600 000 dollár
Nagy Béka Egyedi pólók üzlete alacsony rezsivel 182 904 – 253 041 USD 450 000 dollár
Azonnali lenyomatok Egyedi póló és nyomtatási franchise Váltakozik Váltakozik
fab’rik Trendi divatmárka személyes stílussal 120 000 – 200 000 dollár 500 000 dollár
Barebone munkaruházat Munkaruha szakmabelieknek 345 000 – 393 800 dollár 800 000 dollár
Bijoux Terner Nemzetközileg elismert női márka 255 850 – 546 850 USD 1 200 000 dollár
Gyerekkert Az NTY Franchise által üzemeltetett előkelő gyerek-viszonteladó üzlet 212 500 – 326 500 USD 750 000 dollár
Bradoria New York-i székhelyű melltartó franchise Váltakozik Váltakozik
Gap, Inc. Globális márka, amely többféle divatlehetőséget kínál Váltakozik Váltakozik

Hogyan válasszuk ki a legjobb franchise-t ruházati cége létrehozásához

Ha franchise lehetőség mellett gondolkodik, íme néhány tipp, amelyek segítenek a megfelelő kiválasztásában.

Fontolja meg költségvetését

A költségek nagymértékben változnak a franchise helyétől és az üzleti modelltől függően. Határozza meg, mennyit engedhet meg magának előre és a folyamatos támogatásért.

Kutassa fel a helyi piacot

Milyen típusú üzletek lehetnek népszerűek a helyi vásárlók körében? És miben különbözik egy franchise üzlet a többi közeli lehetőségtől? Általában előnyös a piaci rést pótolni ahelyett, hogy rengeteg hasonló lehetőséggel próbálnánk versenyezni.

Látogassa meg a többi franchise üzletet

Ha lehetséges, látogasson el a fontolóra vett láncok más helyeire, hogy személyesen lássa, milyenek. A franchise-ok gyakran hasonló környezetet biztosítanak minden üzlet számára, ezért válasszon olyat, amelyik megfelel a stílusának.

Forduljon a franchise-okhoz

Sok ruházati franchise kínál lehetőséget franchise-vevőinek. Ezért forduljon hozzájuk, hogy részletesen megvitassák a lehetőségeket, és választ kapjanak kérdéseire.

Mennyibe kerül egy ruházati franchise megnyitása?A ruházati franchise költségei a helytől és az üzleti modelltől függően nagyon eltérőek lehetnek. Az indulási költségek 100 000 dollártól több mint 600 000 dollárig terjedhetnek. A legtöbb azonban 200 000 vagy 300 000 dollár körül esik.

Nyereséges egy ruha franchise?

A ruházati franchise meglehetősen jövedelmező lehet. Sokuk indulása kevesebb, mint 500 000 dollárba kerül, és évente több mint 1 millió dollárt kereshetnek.

Egy ruhaüzlet indítása összetett és időigényes vállalkozás lehet, de a franchise meggyőző megoldást kínál a leendő vállalkozóknak. A ruházati franchise olyan bevált üzleti modellt kínál, amely segíthet a kiskereskedelmi vállalkozás gyors és hatékony létrehozásában. Ahogy 2022-ben eligazodunk a divatiparban, amelyet egyre inkább befolyásolnak az online vásárlási trendek és a fenntarthatósági szempontok, a ruházati franchise-ok továbbra is értéket képviselnek azon fogyasztók számára, akik értékelik a személyes vásárlási élményeket és a fenntartható divatválasztást.

A ruhaüzletek franchise számos kulcsfontosságú előnyt kínál a kiskereskedelmi szektorba belépni vágyó egyének számára. Ezek az előnyök magukban foglalják a bevált üzleti modellhez való hozzáférést, amely csökkenti a kiskereskedelmi tulajdonban rejlő kockázatokat, a lehetőséget, hogy a helyi közösség aktív és szerves részévé váljon, egy dinamikus és szociális munkakörnyezet, amely kiszolgálja azokat, akik szeretik az emberekkel való interakciót, hogy hódoljon a divat iránti szenvedélynek kedvenc ruháinak és kiegészítőinek felhalmozásával, valamint a változó divattrendeknek való folyamatos kitettséggel, lehetővé téve, hogy az élen maradjon.

A ruházati franchise-lehetőségek értékelésekor olyan kritikus szempontokat kell figyelembe venni, mint a márka hírneve, kezdeti befektetés, folyamatos díjak, támogatás és képzés, helyszín alkalmassága, versenyelemzés, alkalmazkodóképesség a piaci trendekhez, franchise-vevő visszajelzései, jogi megállapodások és növekedési potenciál. Ezek a tényezők együttesen befolyásolják ruházati franchise vállalkozásának sikerét és jövedelmezőségét.

Ezenkívül a kisvállalkozások tulajdonosai számára elkészítettük a legjobb ruházati franchise-ok listáját, mindegyik egyedi jellemzőivel és kezdeti befektetési követelményeivel. Ezek a franchise-lehetőségek a preferenciák és költségvetések széles skáláját szolgálják ki, biztosítva, hogy a leendő vállalkozók megtalálják a céljaiknak és érdeklődési körüknek megfelelőt.

A legjobb franchise kiválasztása ruházati üzlete számára magában foglalja a költségvetés alapos mérlegelését, alapos piackutatást a hiányosságok és lehetőségek feltárására, helyszíni látogatásokat a potenciális franchise-helyek hangulatának és alkalmasságának felmérésére, valamint a franchise képviselőivel való közvetlen kommunikációt átfogó információk és válaszok kérdéseire.

Kép: Envato Elements

Olvasson tovább